Klachten
Klachten
Is er iets misgegaan met je bestelling of onze service? Onze excuses! We lossen het graag snel en netjes voor je op.
Onze gegevens
123Hair
Beijerlandselaan 67
3074 EC Rotterdam
KvK: 77758218
BTW: NL861130145B01
Hoe we je klacht behandelen
- Dien je klacht in via support@123hair.nl of telefonisch.
- Bevestiging: we sturen een ontvangstbevestiging en starten het onderzoek.
- Reactietermijn: we streven naar een oplossing binnen 1–2 werkdagen. Uiterlijk binnen 3–7 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie.
Je kunt bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.
Niet tevreden over onze afhandeling?
Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk een klacht in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze via dit platform indienen.
